Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης
Ελληνική σημαία Πάρε-Δώσε
  • Ειδοποιήσεις

    Ενημερωθείτε άμεσα, για κάθε νέο άρθρο.
    Loading
  • Ροή σχολίων

Απάντηση στο ιουδαιοχριστιανικό ερώτημα: «Θα λέγατε ό,τι λέτε για την θρησκεία, εάν ζούσατε σε ισλαμική χώρα;»

  07/05/2011 | 1.472 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Το ρητορικό, αλλά και αφελές αυτό ερώτημα, επαναλαμβάνεται συχνά προς τούς επικριτές τού ιουδαιοχριστιανικού φαινομένου, τόσο από αφελείς «πιστούς», όσο κι απ’ τούς επαγγελματίες ψυχοσώστες.

Παρόμοιο θέμα, έθεσε και ο εκδότης τής εφημερίδας «Ελεύθερη Ώρα», Γρηγόρης Μιχαλόπουλος: «ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΧΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ».

Φαίνεται πως, ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, ο οποίος ως ένας «ευσεβής» χριστιανός έγινε τρόφιμος τών φυλακών, για υποθέσεις εκβιασμού, επιδιώκει μέσα από τα χριστιανοταλιμπανικά άρθρα τής εφημερίδας του, να εξασφαλίσει μια θέση στον Παράδεισο, μιας και στην επίγεια ζωή τα σκάτωσε λίγο.

Γράφει λοιπόν ο κύριος Μιχαλόπουλος:

Άντε.. Γράψτε ελεύθερα, ξερνάτε ό,τι γουστάρετε, έχετε κάνει την μαλάκινση του μυαλού σας ΑΘΕΪΑ. Γράφετε, τυπώνετε Βιβλία, κάνετε ομιλίες κατά των Ευαγγελίων, του Χριστού, του Πάσχα, της Μαρίας Μαγδαληνής και τα λοιπά γνωστά ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ, ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕΝΟΙ και ΚΟΝΟΜΗΜΕΝΟΙ.

 

Καλά κάνετε αφού σας αφήνουν… Αλλά αφού νιώθετε Αναλυτές, Ειδικοί Ερευνητές, Ιστορικοί και πολλές άλλες παρλαπιπιές, πιάστε και αναλύστε το ΚΟΡΑΝΙ, τα ΤΖΑΜΙΑ, γράψτε για τον Μωάμεθ…

 

ΠΟΥ όμως…
Μια φορά τόλμησε ένας γελοιογράφος και κάποιος άλλος μια μελέτη, και ακόμη κρύβονται… Το ίδιο θα κάνετε και Εσείς που ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ και βέβαια καλοπληρωμένοι γράφετε και λέτε ό,τι παπαρολογία σας έλθει, εξυπηρετώντας βέβαια, ΕΚΤΟΣ από την τσέπη σας και κάποια άλλα κυκλώματα, ΕΝΤΟΣ και ΕΚΤΟΣ των Τειχών.

 

Ιδού τα τζαμιά. Ιδού το Κοράνι. Αλλά μπροστά στους Μουσουλμάνους είστε χεσμένοι. Γιατί γνωρίζετε τις συνέπειες… αφού είδατε… προ ημερών, εκείνον τον ανόητο προτεστάντη που έσκισε το Κοράνι πόσους πήρε στον λαιμό του!

 

Αυτά για την Ιστορία και μόνο. Και τέλος: Όσα γράφετε είναι ανοησίες και ΜΟΝΟ. Ο Χριστιανισμός δεν πολεμιέται με τον Τρόπο που Εσείς νομίζετε. ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΙΕΤΑΙ. Πριν από Εσάς, χιλιάδες και χιλιάδες επιθύμησαν την κόντρα και την ανάλυση και έσπασαν τα μούτρα τους!

 

ΓΡΗΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Σχόλια-απαντήσεις:
1. Ας ξεκινήσουμε απ’ το βασικό: Και οι ερωτώντες και οι ερωτώμενοι, εάν είχαν γεννηθεί και ζούσαν σε ισλαμική χώρα, πιθανότατα δεν θα ήταν ό,τι είναι σήμερα (χριστιανοί και άθεοι). Επομένως, το ερώτημα μπορεί ν’ αντιστραφεί κάπως: Θα μιλούσατε για Χριστό, Ευαγγέλια, Πάσχα κ.τ.λ., εάν είχατε γεννηθεί στο Ιράν ή στο Αφγανιστάν; Ή μήπως θα κραυγάζατε «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος»; Μήπως τον Γιεσούα θα τον είχατε χεσμένο και θα σφάζατε στο γόνατο, όποιον τολμούσε ν’ αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία τού «μεγάλου προφήτη», τού Μωάμεθ; Αφήστε δε, που ο κύριος Μιχαλόπουλος, για το ποινικό του αδίκημα, ενδεχομένως να είχε καρατομηθεί δημοσίως, μπροστά στο σεληνιασμένο πλήθος και να άκουγε το κεφάλι του να κάνει «γκουπ», καθώς θα έπεφτε στο κοφίνι…

2. Είναι προφανές, πως με το κίβδηλο ερώτημα, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί και να τονιστεί ο…φιλελεύθερος ρόλος τής Εκκλησίας, σε αντίθεση με τα ισλαμικά καθεστώτα. Είναι κίβδηλο, γιατί εάν η Εκκλησία είχε την δύναμη σήμερα να κλείσει τα στόματα όλων όσων την επικρίνουν, θα τα είχε κλείσει, με κάθε τρόπο. Το εγκληματικό παρελθόν της, δεν μάς αφήνει καμμία αμφιβολία περί τούτου. Απλά λοιπόν δεν μπορεί να φιμώσει -τουλάχιστον στον βαθμό που θα ήθελε. Το «έργο» της, μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν σχετικά εύκολο. Υπήρχαν βέβαια και τότε φωνές, αλλά δεν έφταναν στ’ αφτιά τού μέσου πολίτη. Το Διαδίκτυο έφερε την επανάσταση, καθώς η διακίνηση και η πρόσβαση στην πληροφορία έγινε απρόσκοπτη για τον καθένα. Αυτό είναι λοιπόν το χοντρό αγκάθι για την Εκκλησία και τούς απολογητές της, γι’ αυτό και αναγκάστηκαν ν’ ανασκουμπωθούν. Μπήκαν στην άκρως δυσάρεστη θέση, να δίνουν απαντήσεις -πειστικές απαντήσεις. Ο μονόλογος έπαψε και ήλθε και ο αντίλογος -αντίλογος με επιχειρήματα. Δυστυχώς γι’ αυτούς, η Ιερά Εξέταση (καθολική και ορθόδοξη), ανήκει στο παρελθόν, αν και μέχρι σχετικά πρόσφατα, τρομοκρατούσαν και κυνηγούσαν τούς άθεους, τούς αμφισβητίες και τούς «αιρετικούς», με όποιον τρόπο μπορούσαν (βλέπε π.χ. Καΐρη).

3. Η αγωνιώδης προσπάθεια τών χριστιανικών κύκλων να παρουσιάσουν την Εκκλησία, ως μια…ανεκτική και φιλελεύθερη δύναμη, φαντάζει τουλάχιστον κωμική, εάν ανατρέξουμε τόσο στο απώτερο παρελθόν που προαναφέρθηκε (Ιερά Εξέταση), όσο και στο σχετικά πρόσφατο ιστορικό παρελθόν και στην Επανάσταση τού 1821, την οποία η Εκκλησία ΔΕΝ επιθυμούσε και αντιτάχθηκε σ’ αυτήν με κάθε τρόπο (προδοσίες και αφορισμοί). Αν μπορούσαν οι άθλιοι ρασοφόροι, θα διατηρούσαν το οθωμανικό ή το βυζαντινό καθεστώς, περίοδοι όπου «γαμούσαν κι έδερναν» με την κάλυψη τής εξουσίας. Είναι δε, τόση η νοσταλγία στα περασμένα μεγαλεία, που οι «Ρωμιοί» Ιουδαιοχριστιανοί, αδιάντροπα υψώνουν κι ανεμίζουν ακόμη την σημαία ενός κράτους που ανήκει στο παρελθόν και που πολέμησε σκληρά τον Ελληνισμό: Την εβραιογενή βυζαντινή. Επιπλέον, πραγματικά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να καταλάβει κάποιος, που υπερτερεί η χριστιανική θρησκεία από την ισλαμική, όσον αφορά π.χ. τις θέσεις για την γυναίκα ή την δουλεία.

4. Αφού, ο Ιησούς, σύμφωνα με την στρεβλή αντίληψη των χριστιανών, είπε «ερευνάτε τας γραφάς», που ακριβώς βρίσκεται το επιλήψιμο; Αυτό ακριβώς κάνουμε: Τις ερευνούμε, εντοπίζουμε τις αδυναμίες, τις αντιφάσεις, τις τερατολογίες και τις κάθε λογής μπούρδες και ανοησίες της και τις σχολιάζουμε αναλόγως. (Αν και στην πραγματικότητα η φράση «ερευνάτε τας γραφάς», έχει ακριβώς την αντίθετη σημασία, απ’ όταν διαβάζεται αποκομμένο από το υπόλοιπο κείμενο) Οι παραινέσεις τού Κορανίου προς την βία, έχουν επισημανθεί και είναι γνωστές. Δεν είπε κανείς ότι είναι καλύτερο από τις ιουδαιοχριστιανικές «ιερές» γραφές. Τα ίδια σκατά είναι. Ως προς τί λοιπόν ο ψόγος;

5. Το ότι δεν δίνουμε την ανάλογη σημασία και βαρύτητα στον Ισλαμισμό, τον Μωάμεθ και το Κοράνι, δεν έχει να κάνει με κάποια συμπάθεια ή φόβο, αλλά κυρίως στο ότι δεν είναι αυτή η «επικρατούσα» θρησκεία στην Ελλάδα. Ο Χριστιανισμός μάς ταλαιπωρεί και μ’ αυτόν ασχολούμαστε. Και φυσικά, ο Ισλαμισμός δεν μένει στο απυρόβλητο. Οι πρώτοι όμως που θα πρέπει να σηκώσουν το κεφάλι και να αποτινάξουν την ισλαμική θεοκρατία από πάνω τους, είναι οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι, κάτι που μάλλον δεν προβλέπεται για το άμεσο μέλλον, γιατί το δηλητήριο τής θρησκείας με το οποίο έχουν εμποτιστεί είναι και ισχυρό και σε υπερβολική δόση.

6. Αλήθεια, άραγες ο κύριος Μιχαλόπουλος και οι έχοντες τις ίδιες απόψεις μ’ αυτόν, εγκρίνουν το κυνηγητό τού Δανού γελοιογράφου και το επικαλούνται ως παράδειγμα; Δηλαδή, το γεγονός ότι οι Ιουδαιοχριστιανοί σήμερα δεν συμπεριφέρονται τόσο απροκάλυπτα όπως οι Ταλιμπάν, αποτελεί τίτλο τιμής; Και γι’ αυτόν τον λόγο δεν θα πρέπει η χριστιανική θρησκεία να δέχεται κριτική;

7. Πραγματικά πιστεύουν οι Ιουδαιοχριστιανοί, ότι, τουλάχιστον στο θεολογικό μέρος, έχουν ουσιώδεις διαφορές με τούς μουσουλμάνους; Το μόνο που αλλάζει ουσιαστική, είναι ο προφήτης. Οι χριστιανοί έχουν τον Ιησού και οι μουσουλμάνοι τον Μωάμεθ. Στην Παλαιά Διαθήκη πιστεύουν και οι δυο (έστω και με κάποιες μικροδιαφορές-παραλλαγές), όπως και στην ύπαρξη τού Παραδείσου και τής Κόλασης. Ο Θεός είναι ίδιος και για τις δυο θρησκείες, απότοκα τού Ιουδαϊσμού. Ως προς τί λοιπόν, τέτοιο μίσος και αλληλοσπαραγμός με τα «αδελφάκια» τους;

image_pdfimage_print


Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα (HTML):

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ (BBC):

Απλός σύνδεσμος:


Σχετικά θέματα:
  • «Για τις άλλες θρησκείες όμως δεν λέτε τίποτα…»
  • Επιστολή προς ένα χριστιανικό έθνος (Σαμ Χάρις)
  • Φιλοσοφία ή θεοκρατία
  • Γελοιογραφία – Ισλαμοχριστιανική ηθική
  • Οι διαφορές μεταξύ Ισλαμισμού και Χριστιανισμού


  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.




    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Κρυμμένο κείμενο: <spoiler>Το κείμενό σας εδώ.</spoiler>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.
    Εικονίδια
    (αντιγράψτε τον κώδικα που υπάρχει κάτω από κάθε εικονίδιο και επικολλήστε τον στο πεδίο σχολιασμού)
    🙂
    &#x1F642;
    🙁
    &#x1F641;
    😉
    &#x1F609;
    😄
    &#x1F604;
    😜
    &#x1F61C;
    😠
    &#x1F620;
    🙄
    &#x1F644;
    😎
    &#x1F60E;
    😕
    &#x1F615;
    😵
    &#x1F635;

     
    Εναλλαγή σε εμφάνιση φορητής συσκευής