Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης
Ελληνική σημαία Πάρε-Δώσε
  • Ειδοποιήσεις

    Ενημερωθείτε άμεσα, για κάθε νέο άρθρο.
    Loading
  • Ροή σχολίων

Απάντηση στο χριστιανικό κείμενο-λίβελλο «Κοινότοπα αρχαιολατρικά παραμύθια» (Παναγιώτης Μαρίνης)

  15/01/2011 | 2.771 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Παναγιώτης ΜαρίνηςΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Όπως είναι γνωστό η Εκκλησία και οι άνθρωποί της (απολογητές και θεολόγοι), στην προσπάθειά τους να τονίσουν με κάθε τρόπο το «μεγαλείο» τού Χριστιανισμού και την «υπεροχή» του έναντι του Ελληνισμού, επί του οποίου επιβλήθηκε διά πυρός και σιδήρου, δεν διστάζουν να κατασυκοφαντήσουν, να υποτιμήσουν, ακόμη και να υβρίσουν οτιδήποτε θυμίζει την λάμψη του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Ένα πρόχειρο παράδειγμα από τα πολυάριθμα που υπάρχουν απανταχού στον Εβραιογνωστικοχριστιανισμό, αποτελεί η Κυριακή της Ορθοδοξίας κατά την οποίαν οι κατάρες της Εκκλησίας κατά των Ελλήνων και του ελληνικού πνεύματος δίνουν και παίρνουν. Εναντίον ενός πολιτισμού δηλαδή, με παγκόσμια ακτινοβολία και χάρις στον οποίον είμαστε γνωστοί σήμερα ανά τον κόσμο και νιώθουμε κατά τι υπερήφανοι. Δεν σταματάνε όμως μέχρι τον αρχαίο Ελληνισμό αλλά καταφαλκιδεύουν και τον σημερινό Ελληνισμό που χαροπαλεύει.

Στην προσπάθειά τους αυτή, οι Ιουδαιογνωστικοχριστιανοί απολογητές, δεν φείδονται ουτιδανών τακτικών και πρακτικών και ελλείψεως ηθικής. Όταν πλέον δεν έχουν επιχείρημα και δεν μπορούν να αντιτάξουν κάτι, όσο αβάσιμο, ψευδές ή παράλογο και αν είναι, τότε η συνηθισμένη τακτική τους είναι το να προσπαθούν να «σπιλώσουν» τον φορέα του αντιλόγου, ως «παγανιστή» ή «άθεο», κλπ., λες και αυτό είναι κάτι το επιλήψιμο, ή εν πάση περιπτώσει κάτι χειρότερο της δικής τους αντιφατικότητας και δεισιδαιμονίας του Χριστιανισμού. Η ειρωνεία της υποθέσεως βέβαια, είναι ότι μέμφονται ως «ειδωλολάτρες» όσους αντιτίθενται στον Χριστιανισμό, ενώ οι ίδιοι έχουν αναγάγει τον φετιχισμό, τον φόβο, την εικονολατρεία, την πτωματολατρεία, κ. ά., σε ύψιστα καθήκοντα ή και αρχές του Ιουδαιογνωστικοχριστιανισμού.

Ο Παναγιώτης Μαρίνης, ιατρός και πρόεδρος της «Εταιρείας Αρχαιοφίλων» με την συνεργασία των μελών τής Εταιρείας αυτής, στο κείμενο που ακολουθεί δίδει μια συναπτή απάντηση επί της ύλης που ανωνύμως έχουν διασπείρει εδώ και ‘κει οι χριστιανοί απολογητές υπό μορφή ερωτήσεων, θέσεων ή κατηγοριών. Εντός του κειμένου αναγράφει αυτολεξεί πολλά από τα ερωτήματα και τις κατηγορίες των προς τα οποία απαντά ευθέως, τα δε υπόλοιπα έπονται ευκόλως από τα συμφραζόμενα και τις αναπτύξεις των θεμάτων που παρέχει

 

Ιωάννης Νεοκλής Φιλάδελφος Μ. Ρούσσος

image_pdfimage_print


Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα (HTML):

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ (BBC):

Απλός σύνδεσμος:


Σχετικά θέματα:
  • Απάντηση σε χριστιανό απολογητή
  • Επανελλήνισις (Παναγιώτης Μαρίνης)
  • Ανακρίβειες όσον αφορά τις δήθεν αιγυπτιακές καταβολές της ελληνικής λατρείας
  • Συμπληρωματικές απαντήσεις εις τα περί ελληνοχριστιανικών συνθέσεων – Απαντήσεις σε νέα ψευδο-επιχειρήματα
  • ΟΟΔΕ – Αντιφάσεις, προπαγάνδα και αναξιοπιστία


  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.




    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Κρυμμένο κείμενο: <spoiler>Το κείμενό σας εδώ.</spoiler>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.
    Εικονίδια
    (αντιγράψτε τον κώδικα που υπάρχει κάτω από κάθε εικονίδιο και επικολλήστε τον στο πεδίο σχολιασμού)
    🙂
    &#x1F642;
    🙁
    &#x1F641;
    😉
    &#x1F609;
    😄
    &#x1F604;
    😜
    &#x1F61C;
    😠
    &#x1F620;
    🙄
    &#x1F644;
    😎
    &#x1F60E;
    😕
    &#x1F615;
    😵
    &#x1F635;

     
    Εναλλαγή σε εμφάνιση φορητής συσκευής